
IBU:29
Reviews

Pate
@ Alko Sutela7 days ago

3.3
Hento yrtti, kevyet humalat, maltainen, hieman toffeinen.
Prost 🍺
Valtteri M
@ Alko Lielahti7 days ago
3.3

feelslikebeeroclock
@ Alko Hämeenkylä14 days ago

3.0

Öllerö
@ Alko Hyllykallio17 days ago

3.4
Napakka, maukas, maltainen ja hennon toffeinen..🍻🤤👍

pSKI
@ Alko Prisma Laune22 days ago

3.6

Vesku-70
@ Alko K-Citymarket Järvenpää22 days ago

3.5
Kyllähän tän saunan jälkeen juo mutta kyllä tää keskikastin alapuolelle saksalaisista oluista jää

Prahan Piisami
22 days ago
3.8
ASOS
23 days ago

3.8
Meripihkan värinen, jossa runsas ja tiheä vaahto.
Pehmeä, makean maltainen ja hieman toffeinen maku. Kevyesti kermainen suutuntuma.
Oikein mukava katkeruus pitkässä jälkimaussa.
Erittäin mainio olut.

THauturi
@ Alko Verkkokauppa28 days ago

3.6
Kirkasta,hailakan kuparista ja lähes vaahdotonta olutta.Mallasta ja humalaa tuoksuun.Makuun vahvaa maltaisuutta,voimakasta humalointia,hieman leipäisyyttä ja kuivaa katkeruutta.Saunajäähyllä sulattelujuomana kaiken mässäilyn jälkeen ihan bueno.
Tarkil
@ Alko Graani Mikkeli28 days ago
3.0