
Reviews
Pascal
1 month ago

3.0

Jyrki V
1 month ago
3.4

Müllex85
3 months ago
3.1
Mitsch
3 months ago

3.2

Jnila
4 months ago

4.0
Olipa tsekkipilssinen haju. I’m not well.
Poreilevaa
Todella jälkikuiva. Rapea. Jotenki kiva tää lievä tunkkaisuus, tuntee juovansa olutta. Sellai syvyyttä ja …hienostunutta silti krouvia.
Vaikka tavallaa simppeli, niin silti sen verta ulottuvuutta, etten tätä ehkä janojuomaksi pahimpaan talkoohätään. Ois kiva kokeilla ruoan kanssa.
Pyry K
6 months ago
4.0
lon.etie
6 months ago
2.5

Sebastian B
@ Kaufland7 months ago

4.5

Vesku-70
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti8 months ago

3.8
Maltainen aavistuksen kitkerä saksalainen olut . Ihan jees

G-hamaa
@ K-Citymarket Pirkkala9 months ago
3.3
Oikein hyvä👌🏻