
Reviews
Äsjii
8 months ago
2.7
Jiii
8 months ago

2.6
Rantaoluena hyvää, mutta muuten ei makuelämyksiä irtoa 😎
Laikkanen
1 year ago
3.4

AndyTheke
1 year ago
2.7
Päffgen
2 years ago
3.3

Iso Kari
2 years ago

1.5
Paikallinen pirkka-olut, makukin täsmää...hinnaltaan oli tosin euron verran halvempi 🤔
Alppo
3 years ago
2.6
Ihan ok juotava. Enemmän nauratti spar kaupasta ostettu spar olut.
Kauri L
5 years ago
3.5

Stefan I
5 years ago

2.0
Nach dem zweiten geht's 🤙.

Miguel M
6 years ago

2.0
Para ser una cerveza de supermercado no está nada mal... mejor que muchas otras de marca