
Reviews

Peetu
8 years ago
3.0
Tuoppi A
8 years ago
3.5
Samea, tuoksussa hedelmää, vihannesta...katkeroa, hieman raakuutta. Omaan makuun parempi neipa kuin einstein.
Timo S
@ Kolme Kaisaa8 years ago
3.0

Jake93
@ SuPerAlko Lootsi 10, Tallinna9 years ago
2.0
JJ
@ Stone's9 years ago
3.5

Pauli H
@ Pub Rooster Oulu9 years ago
3.0
Kuohuvaa. Hedelmää, jonka ensin tuo lähes kuohuviinin kuohu peittää. Asettuessaan ihan mukava hedelmä. Ehkä jotain raakaa tässä maussa on.

Ansmarhe
@ Pub Rooster Oulu9 years ago
2.0
Nyt tuli laulumaan pojille huti
eliiska
@ Pub Rooster Oulu9 years ago
3.0
JJ
@ Ølhus Oslo9 years ago
4.0

pyksy
@ Pub Rooster Oulu9 years ago
3.5