
Reviews
Kharpov
6 days ago
3.3

Tumerkuloosi
8 days ago
3.1

Topi
@ K-Market Lohtaja14 days ago
3.5
Raikas ja sitruksinen. Hyvää ja kevyttä.

Snellman
14 days ago

3.5
Maukas, makea radler. Ei niin kirpakas. Kesäjuoma, nautittava huurteisena.

Heidaam
@ K-Citymarket Kupittaa Turku27 days ago
3.8
Asinus
4 months ago
3.0

Stasp
9 months ago
4.0

Antti V
@ K-Citymarket Veturi Kouvola10 months ago
3.3
Arttu T
10 months ago

2.6
.

Pietro Mennea
@ Lidl Lieto10 months ago
2.9