
Reviews

Wiberg T
@ Systembolaget Munkebäck3 months ago

3.2
JesperS
1 year ago
3.0
En lager likt andra lager, men i den här värmen går den ner!

Harri Lehti
@ 11:an1 year ago
3.0
Ihan ok lajissaan. Eihän nämä lazerit oikein meikän makuun ole. Ajopäivän päälle maistuu kyllä.

Chrisp
@ Cuckoo's Nest2 years ago

2.0
Leider schlecht temperiert zu Skandinavisch gepfefferten Preisen.

SimonPersson
2 years ago

2.8
Patrik Eliasson
2 years ago
3.5

Robert G
2 years ago

3.1
Kauko K
2 years ago

4.0

Lillis
3 years ago

2.3
En föröl helt enkelt rätt sådär
JesperS
4 years ago
2.0
Smakar som pripps blå typ.