
Reviews

Wiberg T
@ Andermatt Camping10 days ago

3.0

Fitnelson
@ Bains de Saillon2 months ago
3.0
Jenny
2 months ago
2.3

viljo75
@ Marmara2 months ago

2.9
Kelpo lager 🇨🇭 tyyliin 🍺

Heli67
@ Ristorante La Piazza3 months ago

3.5
PeSo
10 months ago
2.8
Yann S
11 months ago
1.8

oipaT
@ Eintracht1 year ago

3.5
Kevyesti humaloitu kirkas kullankeltainen juoma.
Maistuu kyllä, kun ainoa mitä oli hanassa tarjolla ja kun tarjottiin.

Schweizer77
@ Hotel Tiefenbach1 year ago

3.2
Ist okay ;)
Bigtremors
1 year ago

2.2
Le panorama aide à apprécier la vue j'avoue... mais toujours meilleur qu'une Heineken même si c'est ça cousine...