
Reviews
Xango
1 month ago
4.5

Krookus
@ Barlingbo Bistro2 months ago

4.0

Emil
2 months ago
4.1

Teemu Hoo.
@ Systembolaget Övertorneå3 months ago

2.3
Vähän metallisen makuinen. Ei ehkä omaan makuun eniten…
El capitan
3 months ago
3.0
Lättdrucken kärringöl, enligt sambon.

Klang
4 months ago

4.1
Sure a good one. Hoppy and a good balance

Svimbanen
@ Systembolaget Haparanda5 months ago

3.5

Haerjy
@ Systembolaget6 months ago
3.8
Claes L
6 months ago
4.0
En bra ekologisk IPA
BigWalt
6 months ago
3.9