
Unlock the Nokian Panimo sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Keisari Dark on tukevan täyteläinen ja väriltään samean mustanruskea nautiskeluolut. Monivivahteisuutta suodattamattomaan olueen antavat neljän maltaan sekoitus ja tasapainoisen humalointi.
Keisari Dark on böömiläistyylinen tumma lager, joka on matalahiilihappoisempi kuin veljensä Münchener ja Lager.
Tummat maltaat tuovat makuun hienoa paahtuneisuutta sekä toffeen, lakritsan ja jopa kahvin aromeja.
IBU:30
Unfiltered
Reviews
Markus P
@ K-Citymarket Nokia2 days ago
2.5
Maultaan mieto, kokonaisuutena laimea.
JI_2105
4 days ago
3.5
Piippo94
10 days ago
2.8
Aika laimea ja neutraali oli aluksi tummaksi olueksiksi mutta löytyi sieltä makuja sitten myöhemmin. Ihan juotava olut🍺
Pela
12 days ago
3.0
Santte
1 month ago
3.0
Purjo
@ Scandic Eden Food Market2 months ago
2.9
Meni jälkiruokana. Ei ny mikää ihmeelline, mut tulipa testattuu.
Jonttu T
3 months ago

2.6
Erinomainen ruoanlaitto olut. Menee tölkki jos toinenkin ruokaa vääntäessä😂

Ville V
@ S-market Metsäkangas3 months ago

3.0
Pääsiäisenä avasimme grillikauden. Siihen yksi tumma olut ruokajuomaksi. Tämä oli oikein mielekäs juoma, mutta tummaksi olueksi todella mieto maultaan.

tolu82
@ S-market Tammisaari3 months ago
3.1
Raikas. Ei liian tumma. Jälkimaussa sitten sitä tummuutta.
tomituo
@ S-market Puolanka3 months ago

2.2
Ensipuraisulla ei oikein saanut selvää oliko tämä edes tumma lager. Varsin mieto yksilö.