Keisari Dark 4.5%, Nokian Panimo, Finland
2209 ratings
3.0
Keisari Dark
4.5% Dark Lager
Unlock the Nokian Panimo sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Keisari Dark on tukevan täyteläinen ja väriltään samean mustanruskea nautiskeluolut. Monivivahteisuutta suodattamattomaan olueen antavat neljän maltaan sekoitus ja tasapainoisen humalointi. Keisari Dark on böömiläistyylinen tumma lager, joka on matalahiilihappoisempi kuin veljensä Münchener ja Lager. Tummat maltaat tuovat makuun hienoa paahtuneisuutta sekä toffeen, lakritsan ja jopa kahvin aromeja.
IBU:30
Unfiltered

Reviews

Post author: Markus P
Markus P
@ K-Citymarket Nokia
2 days ago
2.5
Maultaan mieto, kokonaisuutena laimea.

Post author: JI_2105
JI_2105
4 days ago
3.5

Post author: Piippo94
Piippo94
10 days ago
2.8
Aika laimea ja neutraali oli aluksi tummaksi olueksiksi mutta löytyi sieltä makuja sitten myöhemmin. Ihan juotava olut🍺

Post author: Pela
Pela
12 days ago
3.0

Post author: Santte
Santte
1 month ago
3.0

Post author: Purjo
Purjo
@ Scandic Eden Food Market
2 months ago
2.9
Meni jälkiruokana. Ei ny mikää ihmeelline, mut tulipa testattuu.

Post author: Jonttu T
Jonttu T
3 months ago
Keisari Dark, Finland
2.6
Erinomainen ruoanlaitto olut. Menee tölkki jos toinenkin ruokaa vääntäessä😂

Post author: Ville V
Ville V
@ S-market Metsäkangas
3 months ago
Keisari Dark, Finland
3.0
Pääsiäisenä avasimme grillikauden. Siihen yksi tumma olut ruokajuomaksi. Tämä oli oikein mielekäs juoma, mutta tummaksi olueksi todella mieto maultaan.

Post author: tolu82
tolu82
@ S-market Tammisaari
3 months ago
3.1
Raikas. Ei liian tumma. Jälkimaussa sitten sitä tummuutta.

Post author: tomituo
tomituo
@ S-market Puolanka
3 months ago
Keisari Dark, Finland
2.2
Ensipuraisulla ei oikein saanut selvää oliko tämä edes tumma lager. Varsin mieto yksilö.