
Valmistettu käyttämällä. Valmistuksessa on käytetty pohjois-karjalalaisen Kontio-mehun suomalaista mustaherukkamehua.
Maku puolikuiva, hapokas, marjainen ja raikas.
Reviews
Yksisarvinen
12 days ago

3.5
Helposti juotava, ei liian hapokas eikä liian makea. Mummonmehu, alkoholi ei maistu juuri lainkaan.
Unknown
1 month ago
2.0
Mustaherukka maistuu, ihan hyvä. Ei liian makea.

PaKe
@ Panimomestari Oluthuone2 months ago
3.3
Mustaherukka maistuu, kuten pitääkin, siideri-tyylillä. Ei ole mehumainen.

•●Knoxar●•
@ Panimoravintola Plevna2 months ago

3.3
Mustaherukanmakua on kyllä hyvin ja hyvä kirpeys!

Jeppe
@ Olutravintola Pikkulintu3 months ago

Heidaam
@ Panimoravintola Koulu6 months ago
4.0

Markus S
6 months ago
2.7

Rauno
8 months ago

2.2
Maistuu todellakin vanhanajan mustaherukkamehulta. Mukavan hapokas. Lievästi sourimainen ehkä.
Sami
@ Panimoravintola Plevna10 months ago
3.0

Hoocee
@ Panimoravintola Plevna10 months ago

2.8
Maukas marjamehu, kuiva ja liian makea