
Reviews

Wyrd1a
10 days ago
2.5
Jooseppi
2 months ago

3.1
Helt bra. 0,5% đ

Northwest
6 months ago

2.4
Vaalea lager, sopivan maltainen. Maussa vivahde kukkaisuutta ja mieleinen katkeruus. Humalointi saisi olla hieman vahvempi, mutta ruoan kanssa varmasti hyvÀ vaihtoehto holittomaksi olueksi.

FransHemborg
7 months ago
2.7

Jusuf
@ Coop9 months ago
1.9
Vahva maku holittomaksi.
Jussi15
10 months ago
2.0

nilsengstrand
10 months ago

2.9
Godare Àn heineken 3,5 . SÀger nÄgot

Ronald Rolle E
10 months ago
2.0

Topi La
1 year ago
2.1
Mast3r3agle
1 year ago
3.0