
Reviews

Dricktor
7 days ago

2.4
Nu kör vi
Heja sverige

Dricktor
8 days ago

2.4
God för att vara konstig och folköl
Ruuneperi
@ Systembolaget Ölands Köpstad1 year ago
3.6

Jonathan G
5 years ago
3.5

Takko
@ Öland5 years ago

3.5
Riktigt bra 3,5:a, kändes som numret större till maten. Fina fylliga smaker som lätt konkurrerar ut vissa starkare öl.
Thomas N
6 years ago
2.7
Joulumies
8 years ago
2.5

Andrè F
8 years ago

4.0
Ein leichtes Bier mit einer herb fruchtigen Abgang, lecker und gut im Sommer zu trinken.

Gnidde
9 years ago
3.5