
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo4 days ago

3.4
Belgialaista fiilistä. Käy melko tiukasti tukkaan. Hyvä olut.

zappadaa
12 days ago
3.5
pollyprkl
13 days ago

3.6
Ylitti kaikki odotukset! Oikein kiva ja helposti juotava.
Väritys: kullankeltainen läpikuultava, kuohkealla vaahtokruunulla.
Ari P
17 days ago

4.0

#NIKLASS27#
1 month ago

3.5

Yerko van Basten
1 month ago
2.5
Rkka
1 month ago
3.3

Tuska
@ Lidl Muurame1 month ago

3.7
Nyt Lidl yllätti.
Vahvasti Belgi tyylinen olut mut mieto sellainen vaikka potkua on

Charles H
1 month ago
3.2

Jomppa
2 months ago

3.8
Italian Lidlistä löyty hieno pullo. Hyvä pehmeä luostari olut. Belgian hiiva maistuu. Prosentteja sopivasti. Varmaan ensimmäinen hyvä ranskalainen olut