
Reviews

Mjuzique
@ La taperia18 days ago
3.5
Ihan validi lajissaan
Jani
3 years ago
4.2

Jon T
@ Carrefour, Miramar4 years ago

3.4

Päivi K
@ Carrefour, Miramar4 years ago

3.1

Kinnune
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio4 years ago

3.3
Ihan ok siideri, ehkä hieman tunkkainen, mutta ei pahasti. Punainen omena.

MinnaS
@ Tuurin Kyläkauppa4 years ago
2.0
Ranskalaistyyppistä siideriä hiilihapoilla. Ei omaan makuun

Kimmo M
@ Brinkhall Sparkling4 years ago

3.6

Henhei
4 years ago
2.7
Iha jees tosin ei mikään hirveen raikas

Simpuli
@ K-supermarket Hertta4 years ago
3.0

Osmo S
4 years ago

3.2
Napakka siideri. Todella tallinen.