
Nautitaan kylmänä hyvässä seurassa! 2,8%
Reviews

Markus K
@ Sale Paratiisinmäki2 months ago
2.0
No ei ole häävi.
khelmeri
6 months ago
1.5
J?rvinen R
6 months ago
3.3
Jäntti T
7 months ago
2.0

Tero Å
11 months ago
1.5
finnishjoe88
11 months ago
3.3

Vesku-70
@ Mökillä11 months ago

2.5
Yks tällänen janoon menee hyvin varsinkin kun on tiedossa kohta autoilua

Anza
@ S-market Kalajoki1 year ago
2.5
Hyvä janojuoma hommien keskelle
Vaari62
1 year ago
4.0
Ykkösten parhaimmistoa.

Herrasmies85
@ Prisma Kotiranta Vaasa1 year ago
3.0
Ihan hyvä ja juotava ykkösolut