
Reviews

keijoking
@ DrinkOnline.eu25 days ago

3.3
Kuohkea 5 sormen paksuinen vaahto kullan värisessä sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Vaahto on aika höttöistä ja kestää ”ikuisuuden” . Maussa mieto greipin maku samoin rypäleen makua. Humalat antaa aika yrttistä aromia.
Hedelmäinen ja sitrusmainen.
G
3 months ago
2.7

Jouku69
@ Beer Republic | Bangkok4 years ago

3.6
Hieno hedelmäinen puraisu...ei voimakas...mutta raikas, kesäinen, hyvät maltaat, hiukan greippisen tuntuinen loppu liuku, vallan mainio uusi tuttavuus...
Juraj O
6 years ago
3.0
Limppu74
7 years ago

4.0
Macik Wineryn rypäleet maistuvat, vähän mallasta, humalainen katkeruus jälkimaussa. Maistuva ja nautittava olut.

Janne S
@ Helsinki Beer Festival 20179 years ago
3.0