
If you were in a pub between 1821 and 1970, the chances are this is the Guinness you would have been drinking. Originally brewed as the XX version of the Guinness Porter, it's hoppy, toasty and crisp with a bittersweet finish.
Reviews
Alejandro V
1 month ago

3.5

Celia M
2 months ago

4.4

Esa M
2 months ago

3.5
Paljon parempi kuin mieto veljensä.
Maistui
Baez Lorenzo J
2 months ago
2.4

To Beer or not to Beer
3 months ago

4.0
Thinking about a Guinness?

Vindog McAbeer
3 months ago

4.2
Hearty breakfast. Happy paddy’s day. Vindog.

Carl Stevens
3 months ago

3.4
Kyllähän Guiness on perushyvä omassa kategoriassa.

Tapsa K
@ Kaubamaja Tallinna3 months ago

3.8
Quinnesia on tullut, maistettua hanasta ja tölkistä. Nyt pullo versio joka on 5%. Vahvempi maku ja runko on parempi. Mulle kelpaa hyvin😋

shmatoid
4 months ago
4.0

Pertti E
@ Mercadona4 months ago
2.6
Olen hieman karttanut stoutteja kun vuosia sitten ne eivät maistuneet . Ehkä makuaisti on kehitynyt ja pidin Guinnesin mausta. Lähinnä tuli mieleen savuoluet joissa saman tyyppinen maku. Sopii hyvin lihapullien kyytipoikana .