
Hops:Motueka
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal7 days ago

4.2
Two Flints kimpassa Beakin kanssa. Kaatuu lasiin nätisti samean vaaleankeltaisena parin sormen paksuisella vaahdolla. Suutuntuma on keskitäyteläinen, raikas, pienikuplainen ja humalaisen mehuisa. Runko aikalailla täydellinen medium, kauraisa. Maun puolella limeä, mangoa ja karkkisuutta. Juotavuus todella hyvä. Ainoa miinus lyhyt jälkimaku. On hyvä.
Olut lisätty Pinttiin 🤝🍻
Hyvää Juhannusta kaikille!