
Reviews

Anza
@ Systembolaget Haparanda4 days ago
3.2
Ihan perus

Jouku69
@ Systembolaget Haparanda5 days ago

3.4
Suht tuhti mallas, alussa hiukan kitkerä puraisu joka kuitenkin hävisi juoman edetessä, prossat piilossa, runko hyvä, perus lageria ruotsista...hyvä kuitenkin..

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda12 days ago
2.0
Maltainen peruslager