
Reviews

Igunator
@ DrinkOnline.eu16 days ago

3.3
Näköjään uusi olut Pintissä.
Melko keskinkertainen west coast Slovakiasta, ei herätä suuria tunteita vaikka ei mitään varsinaista vikaa olekaan. Tulee mieleen kotimaisten isojen panimoiden vastaavat tekeleet.
Kaatuu lasiin kirkkaan keltaisena, aavistuksen sameana. Vaahtoaa kaadettaessa runsaasti mutta vaahto katoaa melko pian.
Tuoksu on aika mieto, tasapainoinen yhdistelmä mallasta ja katkeroa. Maku on samaa linjaa, kevyt ja helposti juotava.
Jälkimaku on alkuun hyvin katkera mutta makeutuu pian ja jää aika lyhyeksi.