
Reviews

Nikke
@ Beerdome5 days ago

4.5
Lasiinkaatuu sameankeltaista aavistuksen harmaaseen taittavaa sekä Kermaisen oloista olutta kevyellä sormenpaksuisella nopealla vaahtohunnulla.
Tuoksusta
Limemurskaa,sitruksisuutta,vadelmaa,
persikkaa/nektaria,kypsää mangoa sekä candysitrusta ja karkkistahedelmää.
Vihreäälehtisyyttä,reippaasti
humalaa/humalaöljyisyyttä ja aavistus yrttisyyttä.
Maunpuolelta:
Limemurskaa,sitruksisuutta,mangoa
persikkaa/aprikoosia,ananasta, candysitrusta sekä greippiä ja greipinkuorta.
Humalaa/humalaöljyisyyttä,kevyesti yrttisyyttä ja vihreäälehtisyyttä. Lopussa suuhun jääpyörimään kevyesti katkeroa
Suutuntuma/runko:
Tasapainoinen,täyteläinen,kevyen sekä kevyen maltainen. About: medium
Yleistäjorinaa/viba:
Jälleen upeaa ja pehmeää nz tykittelyä messoromelta ja willibald:ilta Laatu tekemistä!

Juski
@ Hoptimaal6 days ago

4.3
Valkoiseen taittavan keltaista olutta.
Tuoksu sitrushedelmäinen, dänkkisen herukkapuskainen.
Täyteläinen suutuntuma, "linnunmaitoa".
Maultaan tämä kallistuu happaman sitrushedelmäiseen, jota taas lopussa komppaa makeampi, pehmeä trooppishedelmäisyys.
Mainio balanssi. Leppoinen.
Kerrassaan mainio olut.

Musti77
19 days ago
4.2