
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal21 days ago

4.1
Ensimmäinen olut itselleni tältä portugalilaispanimolta. Katsotaan.
Kaatuu lasiin pehmeästi vaaleankeltaisena ja sameana. Hyvin minimaalinen vaahto. Suutuntuma on raikas, pehmeä, keskitäyteläinen, pienikuplainen ja humalaisen mehuisa. Runko medium, kaurainen. Maun puolella greippiä, passionhedelmää, vaaleaa rypälettä sekä hennosti mangoa ja karviaista. Todella hyvä juotavuus ja raikkaus. Toimiva NeDIPA.
Olut lisätty Pinttiin 🤝🍻