
Reviews

Tero M
@ Põhjala Brewery & Tap Room12 hours ago

3.5
Kevyet maut ja niitä makuja oli sitrusta ja greippiä. Aika stabiili kaikin puolin, ei mitään pahaa mut hyvin vähän mitään erikoisen hyvää....
Sipu
7 days ago
3.8

HarriL
@ Põhja Konn Bar7 days ago
3.5

Yngve II
@ Põhjala Brewery & Tap Room16 days ago

3.6
Terassihommissa ulkomailla.
Tuopissa vaalean ruskea, sameahko olut. Sentin valkea vaahto. Tuoksu sitruksinen. Maku rapsakan humalainen, jopa kirpeä. Hyvät jälkipotkut jättää myös ikeniin. Hyvän humaloinnin ystäville.
Toni U
@ Põhja Konn Bar20 days ago

3.7

Haerjy
@ Põhjala Brewery & Tap Room20 days ago
3.8

Juho
@ Põhja Konn Bar21 days ago
2.6