
Hops:Nectaron, Nelson Sauvin, Riwaka
Reviews

Saka
13 days ago

3.9
Erin omainen hedelmä mehu pikku kiwi…

Riku K
@ Sir William's Pub22 days ago

3.8
Väri on perus keltainen ja mukavan samea.
Tuoksu on vähän dänkki. No, Nelson. Ananas, mango, sitrus, valkoviiniä. Tuoksuja ei oikein kunnolla saa kun joku polttaa Cohibaa vieressä. Miellyttävästi mallasrunko silti esillä.
Maku, oho miten kuiva. Ehkä vähän piippuun jäävä kuitenkin. Aavistuksen raaka ja karu. Mutta ei huono silti.
Valkoviiniä, greippi, ananas, öljyistä suutuntumaa, kivaa peräkärryä. Ei tämä huono ole. Lämmetessään oikein miellyttävä. Silti piippuun vähän jää.
3.8.