
Reviews

Nikke
@ Uba ja Humal24 days ago

4.3
Lasiinkaatuu sameankeltaista kermaisen oloista olutta noin puolentoista sormenpaksuisella pienikuplaisella ja suht kestävällä vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Kypsää sitruksisuutta,appelssiinia, persikkaa/nektaria, mangososetta, kermaisuutta ja aavistus greippiä.
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä
humalaa/humalaöljyisyyttä ja aavistus tuota riwakan omaa dänkkisyyttä.
Maunpuolelta:
Limemurskaa,appelssiinia,kypsää sitruksisuutta,mangososetta,
persikkaa/nektaria,candysitrusta sekä greippiä.
Vihreäälehtisyyttä,
humalaa/humalaöljyisyyttä,
yrttisyyttä ja lopussa kevyesti hopburnia.
Suutuntuma/runko:
Täyteläinen/piilokermainen,aavistuksen maltainen sekä tasapainoinen.
About: medium +
Yleistäjorinaa/viba:
Oikein mukava ja laadukas tipa. Ylättävän pehmeä kokonaisuus taitaa myös olla ensinnäisiä tipa cinco