
Reviews

keijoking
@ DrinkOnline.eu27 days ago

3.5
Kuohkea 3 sormen paksuinen vaahto oranssissa sameassa, virkistävässä ja kuivaavassa oluessa.
Mangoa maussa runsaasti, kyllä huomaa että mango pyrettä on käytetty eikä meinattu. Laktoosista pieni rasvainen maku.
Hedelmäinen ja raikas.