
Reviews

Olutsieppo
@ Systembolaget Haparanda12 hours ago
3.6
Hyvä. Hapahko ja makeahko. Ylikypsän greippinen.

Roywenk
3 days ago
4.0
Bra balans, smakar som det ska!

Mikko H
@ Systembolaget Haparanda3 days ago

3.7
Iltapalan painikkeena West coastia.
Tuoksu on aika mieto, greippiä, kevyesti maltaisuuttakin.
Maku on alusta ylikypsän greippinen ja hapan. Karamellimaltaisuutta löytyy myös makeana,mutta vain ohkaisena. Katkeroa suht kivasti kuivaamassa,havuisuutta myös.
Vähän kevyen oloinen ipa, vaikka toisaalta löytyykin normaalin wc-ipan ominaisuudet... 🤔
Edit. Lämmettyään antaa kyllä paljon enemmän maultaan. Varsinkin loppua kohti greippinen hedelmäisyys,havuisuus ja katkerot on mukavan voimakkaita. Cryo -humalat mahdollisesti pääsee paremmin oikeuksiinsa Lämmettyään. 🤔👍

Takko
@ Oskarshamn5 days ago

4.2
God, fin beska och välbalanserad. Fruktig med fin kropp och doft.
Good, nice bitterness and well balanced. Fruity with nice body and aroma.

volvo_mainjac
6 days ago

3.9

Krusecontrol
7 days ago

3.1

Robert G
7 days ago

3.2
Mikael M
7 days ago
3.6
HazzeW
8 days ago
3.4

Luddepudde
8 days ago
3.9