
Reviews

MMM
6 days ago
4.2

Mustaoinas
8 days ago
4.0

Jeppe
@ Maltainen Minuutti9 days ago


HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa14 days ago

3.9
Tummanpunaista mustikka mehua vaahterasiirappi kuorrutuksella, aika makea mutta ei kuitenkaan liian makea. Toimii.
Markku N
15 days ago
3.4

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä16 days ago

3.9
Aika vaahterasiirappinen

KallioUG
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä16 days ago

4.5
Makeaa mustikkaa ja vaahterasiirappia. Loisto jälkkäri.

Sokrates25cm
@ Bier-Bier24 days ago

4.0
Mahtava paksuus ja mustikka. Harvinaisen hyvä! Yllätti jotenkin, että Vault Citylta näin kovaa kamaa, mutta ilmeisesti saavat konsultaatiota tms. Coolheadilta, mikä selittäis.
MakeJ
@ Oluthuone Haka28 days ago

3.5
Tummanpunainen olut melkein vaahdotta. Varsin makea, mustikkainen ja hapan. Muttei aivan liian hapan, mustikka pääsee vielä esiin maussa. Kuuma terassi, sopii hyvin.