
Hops:Saaz
Reviews

HooDee
@ Salama Brewing1 day ago

3.5
Janoon, pihahommien jälkeen, kyllä maistui hyvälle.
Crisukoi
3 days ago

3.5
Ei mikään perus pils, siis todella maukas. Jatkoon

Mightykoala
5 days ago

3.4
Mallasta, sitrusta ja ruohoisuutta.
Oikein maistuva pils salamalta. Mahtavaa, kun alkaa löytymään näin onnistuneita kotimaisia pilsejä.
(5+6+3+7+13 = 34) 3,4

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala6 days ago

3.4
Kuskin olut uppoaa kitusiin mukavasti. Hyvä pilssi.

Mikko H
6 days ago
3.3

Olli Ryytty
@ Salama Brewing6 days ago

3.5
Pirun hyvä pils. Oikein maltainen. Saaz on tasapainossa, varsinkin tuo loppu humalointi ei ammu yli.

Tuska
@ OlutSatama 202611 days ago

3.7

KallioUG
@ OlutSatama 202612 days ago

3.9
Väli pils. Rapsakka.

Cold Beer
@ Salama Brewing18 days ago
3.8
Sarjassa kepeää kesäolutta,on hyvä.

Wayne Johnson
19 days ago

3.3
On kovasti hedelmäinen eikä niin olkinen kuin pilsut yleensä. Lopussa tulee toki lajin ominaispiirteet esille, mutta aika lempeinä.