
Reviews

Sami V
20 hours ago
3.8
Kesäteatteri yllätti omalla tuotteellaan.
Humalaa löytyy ja pilssiksi tunnistaa mutta aika hentoisesti.
Runko kantaa hyvin.
pasaarni
12 days ago
3.7

Willy
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere28 days ago

3.2
Perushyvä pilssi kaikinpuolin.