
Reviews

Haiminperkele
@ Siipiweikot Tampere Keskusta6 days ago

3.5
Aika raikas ja maistuu hyvältä. Ei ihan perulager, vaan helpompaa ja kepeämpää

Jukka P.
@ Siipiweikot Tampere Keskusta16 days ago

2.5

Esko N
@ Siipiweikot Oulu19 days ago

3.0
Keltainen samea Siipiweikkojen nimikkojuoma hanasta. Tuottajista Tornio on vaihtunu Tampereen paikalliseen. Hieman sitruksinen ja maltainen tuoksu. Pirteän hapan ja katkeroinen humalointi. Sitruskuorista ja hieman ruohoista karvautta. Kuivakka kokonaisuus sopinee mukavasti siipien kylkeen.

Heidaam
@ Siipiweikot Helsinki1 month ago
3.5