
Hops:Motueka, Simcoe
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal1 month ago

4.0
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena käytännössä vaahdottomana. Suutuntuma on pehmeä, puolitäyteläinen, ryhdikäs, matalahiilihappoinen ja kuivahkon mehuisa. Runko medium plus. Makupaletti on melko sitruksinen: greippiä, appelsiinia ja litsiä. Lisäksi persikkaa, mangoa ja männyn neulasta. Kuitenkin muutoin hyvin tasapainoinen ja solidi suoritus. Taitaa olla ensimmäinen Nurme itselle.
Olut lisätty Pinttiin 🤝🍻