
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Św. Jan - pub regionalny1 month ago

4.0
Uusi olut pinttiin.
Kuvassa toinen oikealta.
Kuvassa myös Zurek ja tartar-pihvi.
Ei se elämä tästä juuri parane ainakaan työmatkalla.
Todella maistuva olut. Kunnolla makua. Korianteria, banaania ja sitrusta. Tätä kesähelteellä pari ämbrillist.