
Unlock the Tornion Panimo sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Reviews

Esko N
@ K-Supermarket Pohjantähti7 days ago

2.5
Utuinen sinertävänpunainen neste. Tuoksu on kovin vattuinen, hieman karkkinen. Maku ei yllä tuoksun tasolle. Kokonaisuus on laihahko, vaikka vadelmaa ja humalointia mausta jokinverran löytyykin. Kirpeyttäkään ei nyt juuri irtoa. Lievä pettymys.
kia
7 days ago
4.9
JuhisAntsa
7 days ago
3.7

Konkari
7 days ago

3.2

Rauno
9 days ago

2.4
Kivan hapokas kesäjuoma, valitettavasti vadelma aika laimea ja loppufiilis jää vetiseksi

Koivumaa S
10 days ago
3.6
BigWalt
12 days ago
3.8
Allu
@ Minimani Kokkola15 days ago

3.0
Maria S
15 days ago
3.5
Matti S
18 days ago
3.5
Hapan ja vadelmainen. Sen suhteen ihan onnistunut. Aika hapokas ja hiukan vetinen loppumaku. Kesäinen janojuoma