sima lemonade raspberry 0.0%, Ohakune Oy, Finland
3 ratings
sima lemonade raspberry
0.0% Mead

Reviews

Post author: Toni
Toni
@ K-Citymarket Pilkko
18 days ago
2.5
Ihan ok juoma. Kesällä toimii. 0,33 tk

Post author: Kai P
Kai P
@ K-Supermarket Veikkola
26 days ago
1.8
Kun eurolla saa alelaarista ihan hsuskoja juomia tehtailevan pulaakin tuotteen, pitäähän se testata. Kaukana perinteisestä simasta ollaan, maku sinänsä ihan hyvä mutta tuota ylenpalttista hapokkuutta kun joku simatehdas ymmärtäisi vähentää.

Post author: Joona M
Joona M
@ K-Market Parila
1 month ago
sima lemonade raspberry, Finland
0.3
Sima lisätty! Testataampa vielä toinen samallainen mutta erillainen. Asiaan... Väriltään melko rosen punainen. Kaataessa hyvin kuplii ja vähän vaahtosi mikä hävisi lähes heti. Tuoksultaan todella vadelmainen ja hiukan karkkinen ja hapan. Tuoksusta tulee mieleen punainen muumitikkari. Maultaan todella vadelmainen ja hiukan kombutchainen. Vadelma esiintyy niinkuin vadelma limussa. On tämä selkeästi makeampaa kuin aiempi mutta ei överi. Tässäkin taustalla sitruunahappoa mutta ei ollenkaan niin selkästi kuin aiemmassa. On hapan niinkuin edellinenki. Mutta tämä ei ole simaa! Maistuu enemmän kombutchalle tai limulle kuin simalle. Iso miinus tulee tällekkin kun ei maistu simalle ja hiukan ankarempana kun sitruunaki jää hiukan jälkeen mauissa. Mutta kaikenkaikkiaan loistava juoma tämäkin ja ostaisin uudestaanki. Ehdottomasti jatkoon!