
Reviews

Jani K
@ K-Citymarket Nokia5 days ago

3.0
Kevyt raikas kukkainen lager. đđŒ

Servoouh
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti5 days ago
3.3
Primarius
19 days ago
3.0
Valtteri M
@ Atmos Taproom19 days ago
2.7

Jani Elmeri
20 days ago
3.0

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.1
Ok perus pienpanimolager.

Japeinen
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago
2.8
Kaverilta maistot. Nyt ei humalat natsannut omaan makuun.

SamTheMan76
1 month ago
2.9
R 2
1 month ago
3.1

Riku K
@ Atmos Taproom2 months ago

3.6
Pelipaikalla.
TyylikÀs on vaahto.
VĂ€ri on oljen keltainen ja utuinen.
Tuoksu on raikkaan viljainen, puhdas, mineraalisuutta, marjaisuutta, mansikkaa,
Maku on puhdas, raikas, mineraalisuutta, marjaisuutta, punaisia marjoja nimenomaan. Vadelmaa, mansikkaa. Hyvin marjainen lager. Helppo, kuiva, marjainen terassi olut. Ei tÀmÀ huono ole. PientÀ katkeroa on. Raikas on. PientÀ parfyymia kun lÀmpiÀÀ.