
Unlock the Mallassepät sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
Reviews

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio2 days ago

3.8
Persikkaisen ja kevyen vadelmaisen punertavan oranssista ja sameaa. Hyvin vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu selkeän ja kirpakan maitohappoinen ja limemäinen, kepeän, makeahkon ja hieman käyneen persikkainen ja vadelmainen, kevyen laktoosinen ja hentoisen maltainen.
Maku runsahkon, maukkaan ja makean persikkainen, ohuen käyneen vadelmainen, makean ja pehmeähkön laktoosinen, runsahkon kuivakan hapan ja kirpakan limemäinen, hentoisen maltainen ja lähes katkeraton.
Hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen, melko kuivakka ja hiilihappoinen.
Ihan maukas ja mukavasti juotava, vaikkakin ohuesti tunkkaisen puolelle jäävä hapan.
oolperi
3 days ago
3.9

Hepelicious
3 days ago
3.6

Theukka
@ K-Citymarket Skanssi Turku5 days ago

3.6
Ihan kiva. Maistuu enempi limeltä ja vadelmalta kuin persikalta.

Harrit
6 days ago
3.0
Perushyvä sour, mutta ehkä omaan pakettiin persikka sourissa tuo hieman kiljuisen vivahteen. Puhtaasti henkilökohtainen ongelma - ei vika oluessa.

Vili-Petteri N
12 days ago
4.0

Porterhouse
13 days ago
3.8
mikaelatahti
@ K-Citymarket Kupittaa Turku18 days ago

3.8
Hyvä olut kesään, raikas eikä liian makea.

Ragnarök -
@ Whisky Bar21 days ago

3.9
Eihän sitä tyhjään vatsaan voi viskejä maistella, niin tämä putsaa makupalettia hyvin työpäivän jälkeen.
Oikein raikas, maukas ja kesäinen olut. Hyvin hedelmäinen, punamarjainen ja sopivan hapan. Ei liian makea.
Mukava kesäjuoma

Ltn. NaCl
25 days ago
3.5