
Reviews

Tuomas S
@ J&B Craft Drinks7 days ago

4.2
Paksun hedelmäinen, hyvä tuoksu. Sopivan makea.

Etienne R
21 days ago

3.8
Excellente double IPA, très bien équilibré.

Raimbert A
@ Baird Taproom Bashamichi21 days ago

4.1

Leif C
@ Hoptimaal1 month ago
4.0
Parinsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen kukkaisen pajuisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen makeahkon hedelmäisen mehuisalle, neljä bojoo. PE: ei ole. Tölkitetty: 03/13/26.
RM
@ Hoptimaal1 month ago
4.8

zepicin
@ Hoptimaal2 months ago

4.2
Uusi juoma täällä…ja humalia kerrakseen, mitä ei ole tarjolla…tässäkään.🤷
Hedelmäinen, aavistuksen ylikypsäinen, pehmeä. Taustalla hieman havuisuutta, joka tuo tämän ylikypsäisyyden..
Tölkitetty 16.3.2026