
Reviews

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 day ago

3.5
Jo on vadelmalle laitettu väriä. Maku hyvin tunnistettavissa

Nokikana
4 days ago

3.4
Nyt on taas hämäävän väristä olutta lasissa. Pirteä ja kirpeä vadelma maistuu,eipä mikään hassumpi olut.

Elämänlainaaja
4 days ago
3.6
Joni P
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki11 days ago
3.5
Sami
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa11 days ago
4.5
Tmh
@ K-Citymarket Kivihaka Vaasa12 days ago
2.9

Harri Amsterdam
13 days ago
2.0

imoikid
14 days ago

3.2
Tuoksusta sai sellasen kuvan et tää vois olla överi makiaa mutta olikin aika vetistä.

•●Knoxar●•
@ Coolhead Brew Taproom16 days ago

3.9
Myrkynvihreä väri, happamuutta löytyy sopivasti ja sininen vadelma tulee esille maussa!
Joona M
@ K-Citymarket Kerava24 days ago

3.0
Väriltään myrkyhkön vehersinertävä.
Mahtaakohan olla sinilevää?!
Vähän vaahtosi sinertävää pienikuplaista vaahtoa.
Tuoksultaan vahvan hapan ja sourinen.
Maultaan perus sourimainen.
Ei maistu oikeestaan sininen vadelma.
Pieni maltainen maku taustalla.
Hyvin neutraali souri.
On vetinen mutta hapan.
Todella tylsä sour mutta ihan hyvä.
Kiva oli idea mutta kun sai ensipuraisun odotukset tippui kun lehmänhäntä.
Hyvä souri mutta siinä kaikki.
Ei ole odotuksen arvoinen.
Niinsanotusti tavallinen hyvä laadukas sour.
Jatkoon kai mutta ostakaa suosiolla joku muu parenpi.