
Reviews

Lennu 82
@ Hoptimaal1 month ago

4.3
Pehmeän ja lempeän hedelmäinen laatu olut. Alkoholi tuntuu mutta ei hallitse.

Pete_78
@ Hoptimaal1 month ago

4.3
Hyvä tai oikeastaan erinomainen olut! Kaikin puolin hallittua tekemistä.. petollinen juotava. Lämmittää mut alko ei maistu.
Hissun kissun hidasta siemailtavaa 😃

zepicin
@ Hoptimaal2 months ago

4.7
Pehmeän hedelmäinen, asvistuksen ylikypsäistä. Mangoa, mandariinia…kaikkea pehmeää hedelmää. Jälkimaku kääntyy aavistuksen kuivemman puolelle.
Alkoholi…todellakin piilossa.
Uusi juoma täällä.
Ei päiväyksiä.