
Reviews

Jani S
@ Selver ABC1 day ago

3.5
Mukavan raikas ja kesäinen juoma. Aavistuksen sitruksinen ja maltainen. Kesäolut kirjaimellisesti!

Hege
@ Rimi, Kuressaare7 days ago

2.3
Suoraan tölkistä.
Maltainen ja aavistuksen sitruksinen maultaan. Ehkä hieman suolainen loppumaku. Sopisi ainakin merelliseen teemaan.
Keskitäyteläinen ja suussa kevyesti vaahtoavan hiilihappoinen suutuntumaltaan.
Alari K
29 days ago
2.0
Eero
1 month ago
3.2

Deputy Judge
1 month ago
0.4
C27
1 month ago

3.2
JanekS
1 month ago
3.5
JI_2105
2 months ago
3.7
Rain K
2 months ago
3.6

Juho
2 months ago
2.9