Not Dead Yet 10.0%, Salama Brewing Company, Finland
10 ratings
3.7
Not Dead Yet
10.0% New England Triple IPA

Reviews

Post author: Wayne Johnson
Wayne Johnson
18 hours ago
Not Dead Yet, Finland
3.2
On hedelmäinen, mutta jotenkin lopussa hedelmän/ appelsiinin kuori jyrää. Ei juuri katkera, mutta vahvuuden kyllä huomaa - ainakin fiiliksessä.

Post author: HooDee
HooDee
@ Salama Brewing
1 day ago
Not Dead Yet, Finland
3.7
Hedelmäinen, ihan OK. Prossat hyvin piilossa.

Post author: Antza
Antza
@ Salama Brewing
6 days ago
Not Dead Yet, Finland
4.0
Utuisen samea, keltainen olut. Tiivis valkoinen vaahto. Maussa pehmeää eksoottista hedelmää, kohtalaisesti makeutta, katkeroa ja aromihumalaa. Jälkimaussa pehmeä hedelmäisyys ja synkkä katkero.

Post author: vauhjo
vauhjo
19 days ago
3.8
Maisteltu jo tovi sitten. Muistikuvissa hyvä, mutta ei mitenkään poikkeuksellinen. Kypsää trooppista hedelmää ilman huomattavaa jälkikakatkeroa.

Post author: Lauri
Lauri
@ Kings & Queens Royal Public House
1 month ago
Not Dead Yet, Finland
4.4
Oranssisen ja viljaisen rusehtavaa ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsaan, maukkaan, makean, melko tuoreen ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (guavaa, litsiä, aprikoosia, melonia, ananasta), kepeän ja kirpakan sitruksinen sekä runsahkon kauraisen viljainen. Maku runsaan, maukkaan, makean, tuoreen ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (melonia, ananasta, aprikoosia, guavaa, litsiä), kepeän ja kirpakan sitruksinen, ohuen vihreän lehtinen, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen ja kauraisen viljainen sekä melko maltillisen humalaisen katkera. Alkoholi hieman tuntuu ja lämmittää taustalla. Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen. Erittäinkin maukas, runsaan ja miellyttävän hedelmäinen sekä pelottavan mukavasti juotava NETIPA.

Post author: Jorgeboy
Jorgeboy
@ Mallaskellari
1 month ago
3.9

Post author: Toni_88
Toni_88
1 month ago
4.2

Post author: Kinnune
Kinnune
@ Kings & Queens Royal Public House
1 month ago
Not Dead Yet, Finland
4.2
Makean hedelmäinen, hieman karkkimainen. Vesimelonia, aprikoosia ja hieman kivihedelmiä. Prosenteista huolimatta kevyehkö juotava, eikä vahvuutta oikeastaan huomaa muutenkaan. Petollinen ja hyvä. - - - Sweetly fruity, slightly candylike. Watermelon, apricot and a bit of stone fruits. High ABV but easy to drink and the strength is barely noticeable. Deceitfully good.

Post author: OggiE
OggiE
@ Mallaskellari
2 months ago
Not Dead Yet, Finland
3.4
Fruity NEIPA with a smooth fruit aroma

Post author: Jussi P
Jussi P
@ Mallaskellari
2 months ago
4.0