
Reviews

Wayne Johnson
18 hours ago

3.2
On hedelmäinen, mutta jotenkin lopussa hedelmän/ appelsiinin kuori jyrää. Ei juuri katkera, mutta vahvuuden kyllä huomaa - ainakin fiiliksessä.

HooDee
@ Salama Brewing1 day ago

3.7
Hedelmäinen, ihan OK.
Prossat hyvin piilossa.
Antza
@ Salama Brewing6 days ago

4.0
Utuisen samea, keltainen olut. Tiivis valkoinen vaahto.
Maussa pehmeää eksoottista hedelmää, kohtalaisesti makeutta, katkeroa ja aromihumalaa.
Jälkimaussa pehmeä hedelmäisyys ja synkkä katkero.

vauhjo
19 days ago
3.8
Maisteltu jo tovi sitten. Muistikuvissa hyvä, mutta ei mitenkään poikkeuksellinen. Kypsää trooppista hedelmää ilman huomattavaa jälkikakatkeroa.

Lauri
@ Kings & Queens Royal Public House1 month ago

4.4
Oranssisen ja viljaisen rusehtavaa ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean, melko tuoreen ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (guavaa, litsiä, aprikoosia, melonia, ananasta), kepeän ja kirpakan sitruksinen sekä runsahkon kauraisen viljainen.
Maku runsaan, maukkaan, makean, tuoreen ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (melonia, ananasta, aprikoosia, guavaa, litsiä), kepeän ja kirpakan sitruksinen, ohuen vihreän lehtinen, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen ja kauraisen viljainen sekä melko maltillisen humalaisen katkera. Alkoholi hieman tuntuu ja lämmittää taustalla.
Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen.
Erittäinkin maukas, runsaan ja miellyttävän hedelmäinen sekä pelottavan mukavasti juotava NETIPA.
Jorgeboy
@ Mallaskellari1 month ago
3.9

Toni_88
1 month ago
4.2

Kinnune
@ Kings & Queens Royal Public House1 month ago

4.2
Makean hedelmäinen, hieman karkkimainen. Vesimelonia, aprikoosia ja hieman kivihedelmiä. Prosenteista huolimatta kevyehkö juotava, eikä vahvuutta oikeastaan huomaa muutenkaan. Petollinen ja hyvä.
- - -
Sweetly fruity, slightly candylike. Watermelon, apricot and a bit of stone fruits. High ABV but easy to drink and the strength is barely noticeable. Deceitfully good.

OggiE
@ Mallaskellari2 months ago

3.4
Fruity NEIPA with a smooth fruit aroma

Jussi P
@ Mallaskellari2 months ago
4.0