
Reviews

Lauri
@ Hoptimaal2 months ago

4.0
Rusehtavan oranssista ja sameahkoa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon ja makean maltainen, kevyen viljainen, makean vaalean karamellinen, hunajainen ja hedelmäinen sekä kepeän vihreän ruohoinen.
Maku maukkaan, makean ja vaalean karamellisen maltainen, mukavan viljainen, makean hunajainen ja hedelmäinen (appelsiinia, omenaa, rusinaa), kevyen vihreän ruohoinen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja makean puoleiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja vähähiilihappoinen.
Oikeinkin maukas, makean hedelmäinen ja karamellinen sekä mukavasti juotava festiolut. Katkeruutta olisi voinut olla enemmänkin.