
Unfiltered
Reviews

Iippo
@ K-Supermarket Perkkaa2 days ago

3.5

Sirviö N
@ K-Citymarket Varkaus3 days ago

3.0
Kokkoa käytiin katsomassa. Tämä maistu siis ihan koivunlehdelle🤔 En oikein tiedä että tykkäsinkö vai en.. 😅

Sirviö J
@ K-Citymarket Varkaus3 days ago

3.5
Oikein hyvä kesä olut

VeeJii
@ K-Citymarket Pirkkala3 days ago
3.1
Ihan mielenkiintoinen.
Hyvällä tavalla

Mia K
@ K-Market Julkula4 days ago

2.9
Ihan hyvä juhannusjuoma

Antti M
@ K-Market Julkula4 days ago

3.0
Hyvä Pils.
Aku L
4 days ago
3.4
MikaJohann3s
4 days ago

3.3
Nippe
4 days ago
3.2
Koivu maistuu hiukan, enemmänkin voisi. Ihan jeppinen kyllä.
Hyvää Juhannusta muuten! 😂🫡🍻

Mightykoala
5 days ago

3.2
Yrttisyyttä, mallasta, ruohoisuutta ja kuivuutta.
Laadukas pils, mihin koivu tuo kivan lisävivahteen.
(4+7+3+6+12=32) 3,2