
Reviews

zepicin
@ Tuju Taproom17 hours ago

3.7
Sitruksinen, taustalla mm mangoa, mandariinia sekä aavistus limeä. Jälkimaku kääntyy kuivahkon puolelle.
Parasta ennen 18.5.2027
Jorgeboy
21 days ago
3.9

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal2 months ago

3.8
Raikasta sitrusta ja kypsää hedelmäisyyttä.
Ihan lopussa alkaa maistumaan kuiva greippi ja kevyt katkeroisuus.