
Reviews
Yrjajan
@ K-Citymarket Kokkola7 days ago

3.5
Pehmeä guavan maku. Hieman makeahko. Alko pysyy piilossa.
Antti P
@ K-Supermarket Lehmus7 days ago
3.2

Mazandeeros
8 days ago
2.2
Vähän vaatimaton ja vetinen, pitäisi olla 7%?

Marko A
29 days ago
3.9

Perusmaukka
@ Explosive Bar (Pommi)1 month ago
3.0
Iha jepa

Tapio
@ The Banshee2 months ago
3.9
Raikas, sopivasti makea(hko) "hazy" kun näin väitetään, mutta vaikea kategorioida tällaista. Erittäin jees kevyt herkku.

Joni-Markus H
2 months ago

3.7