Redline 12.0%, SOMA Beer, Spain
5 ratings
3.7
Redline
12.0% Quadruple IPA
Peacharine, Nectaron, Nectaron Cryo & Galaxy
Hops:Galaxy, Nectaron

Reviews

Post author: Pete_78
Pete_78
@ Hoptimaal
5 days ago
Redline, Spain
4.2
Ensi ihmetyksiä.. meni hätäisen pakastin kylmetyksen jälkeen vähän hyhmäiseksi 😳 onko voltit alentuneet? No onpas jännä väritys.. kellertävän valkoista. Kuin laihaa applemuhua. No eihän tää kyl laihaa ole vaikka kylmänä ensin hämäs niin. Lämmetessä kyllä makua ja humalaa tulee ja nostinpa arviota huikeat 0,2 kun paranee ja paranee vaan ja sit jo loppukin kesken 😁

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
18 days ago
Redline, Spain
4.5
Kaatuu lasiin nätisti vaaleankeltaisena ja käytännössä vaahdottomana. Humalointi kunnossa siis. Suutuntuma on samettisen pehmeä, keskitäyteläinen, matalahiilihappoinen ja kuivan mehuisa. Runko medium plus, toimittaa. ABV hämmentävän hyvin piilossa maun puolelta mutta tukee kivasti balanssia, joka on ihan tiptop. Maun puolella sitrusta, passionhedelmää, mangoa, persikkaa ja ananasta. Juotavuus yllättävän hyvä tähän kokoluokkaan. Huikean hyvä olut Somalta.

Post author: Markku B
Markku B
@ Hoptimaal
2 months ago
4.0
Näitä nyt on jääny tänne arvostelematta, niin laitetaan hiukan myöhässä😬 kaikki somat ollu ihan loistavia.

Post author: Gustavo
Gustavo
@ Vivalabirra
2 months ago
Redline, Spain
4.4

Post author: orson
orson
@ Hoptimaal
2 months ago
Redline, Spain
4.6
Alkuun tömäyttää alkoholi jonkin verran, mutta yllättävän kivasti tasapainottuu ja tuo muu puolihan tässä on aivan erinomaista. Ulkonäkö on upea. Tässä on kunnolla humalia. Mm. ne tekevät tästä mehuisen, trooppisen, pehmeän, tasapainoisen, ryhdikkään ja yllättävän helposti juotavan. Makumaailmaltaan trooppinen, mangoa, sitrusta, valkoviiniä ja persikkaa. Todella hyvä QIPA!