
Reviews

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Torp7 days ago

4.0
Ännu en mumsig öl från mitt favvo bryggeri 🍻

WilleW
@ Hoptimaal1 month ago

4.2
Kun Fermenterarna tekee triplaneipaa, on siihen suhtauduttava tietyllä varauksella mutta samalla suurella uteliaisuudella. Enemmän pitänyt sourpanimona. Katsotaan.
Kaatuu lasiin nätisti samean keltaisena. Todella nopea puolentoista sormen paksuinen vaahto. Suutuntuma on pehmeä, melko täyteläinen, pienikuplainen ja humalaisen mehuisa. Ryhdikäskin ja hennon rasvainen. Toimittaa. Runko medium plus, kaurainen ja kermainen. Aika sitrushedelmävetoinen makumaailma mutta minulle toimii. Lisäksi ananasta ja passionhedelmää. ABV täysin piilossa maun puolella ja oikeastaan voimistaa makumaailmaa. Näin se kuuluu mennäkin. Todella hyvä juotavuus. Jälkimaku on hedelmäisempi, hitusen katkeroinen ja aavistuksen suuta kuivattava. Todella positiivinen yllätys tämä.
Dottore Stranoamore
1 month ago
4.0
God och smakrik men för en triple ipa är den inte överväldigande.

Eggtown
2 months ago

4.3

Creps
@ Donald's Pub2 months ago

3.7

Robert G
2 months ago

3.5

STNO
2 months ago

4.1
Lika magisk som det mesta Fermenterarna gör ..

Skrietlili
2 months ago

4.3
Rackarns vad god. Det här bryggeriet kan konsten att brygga stark öl utan att det smakar alkohol.

Feliciatrex
2 months ago

3.9
JesperS
2 months ago
4.3
Jag är ingen stor fan av triple-ipa, men den här var riktigt god, och den höga alkoholhalten märks inte särskilt mycket.