
Reviews

Riku K
@ Atmos Taproom1 day ago

3.6
Parasta ennen 27.4.27. Single hop Krush.
Tyylikäs paksu ja pysyvä vaahto on tarjolla.
Väri on aika kupari ja utuinen.
Tuoksussa vanhan Atmoksen talon tuoksu. Nykyään vaihtunut panimomestari joten tämä vielä vanhan tekemää. Hilloa, pihkaa, mallasta, karviaista, herukkaa, greippi, sitrus, karambola, viinirypäleitä. Hyvin herukka karviais vetoinen tuoksu pihkalla.
Maku jatkaa samaa linjaa. Pehmeää katkeruutta, hedelmää, greippi, pihka, mallas, kalkkisuutta, kuiva maku. Karambolaa, viinirypäleitä, hillomaisuutta. Hyvin helppo West Coast. Vähän vetinen mutta ei muuten vikaa ole. On tämä vähän pliisu tämän volttiseksi. Miellyttävän puhdas ja raikas silti. Erittäin juotava.
Hyvin helppojen West Coastien ystäville. Krush tässä hyvin maistuu. Just sellainen karambola, karviainen, greippi hyvin lievällä karamaltaalla. Hyvin Thornbridge henkinen olut. Helppo, aavistuksen pliisu mutta perus laatua eikä muuten vikaa ole. Lämmetessään aavistuksen tunkkainen maku ja tuoksu. Kylmänä parempi. Kyllä näitä juo vaikka ei tunteita herätä.

Sami V
@ G Livelab Tampere5 days ago
3.8
Metkat humalat mutta hyvä kombo.
Runko kantaa hyvin. Humalat jää hetkeksi suuhun mutta ei pitkää makus

Tony M
@ Koskibaari5 days ago
4.0
Tämä toimii! Trooppinen ja silti vähän kuiva. Ei kai siinä sitten muuta.

Petri R
6 days ago
3.5

Kuokkanen M
@ K-Supermarket Kuninkaankulma12 days ago

2.7
This beer is fruity, refreshing, soft and dry. Undeniably nice. But it makes me angry they call it a west coast IPA on the can. Other people seem to disagree with me and they are all wrong. Not a west coast IPA. I’ll die on this hill.

Kalmar
@ K-Citymarket Pirkkala13 days ago

3.5
Me like🍺 Tampere ei tarjoile muuta mielekästä kuin mustaamakkaraa ja tämä taitaa kyllä liittyä siihen mielekkääseen osaan. En edes ilkeä mainita kiekosta mitään… Atmoksen Länsi-rannikon ipa maistuu länsi-rannikon miehelle kuin kotiviini😎🍺👍

Karmahii
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere16 days ago

3.6
After evening meeting, even in workweek's day. Well, one is ok. Local microbrewery Atmos and their west coast ipa Veivi. Almost clear and bright golden yellow beer with durable white foam. Scent is to malts, gooseberry came to mind after first sniff, continuing. Taste is coniferous with hoppy bitterness with touch of yeasts, even dry. Light body, not watery. Not as bitter as most westies, this beer is decent enough.

Willy
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.2
No joo menettelee muttei herätä liiemmälti fiiliksiä.

Mr. Bojangles
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago
3.0

Mypietimi
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago
3.1
Tuoksussa pieni hedelmäisyys ja havuisuus, vahva maltainen makeus. Maku pehmeä, aika jännän hapan pienellä katkerolla. Silti löytyy vahva hedelmäisyys. Jälkimaussa hedelmäisyyttä ja malltaisuutta ja kiva pieni kirpeys.