
Reviews

Matthieu C
1 month ago

4.5
Peu de choses a dire elle régale.

Atte I
@ Pien Shop & Bar1 month ago
3.9
Hyvin samea, hillitysti vaahtoava. Harmahtavan keltainen. Melko mieto tuoksu. Maussa kuiva hedelmäisyys vahvana, taittuu pikku hiljaa aavistuksen katkeroiseksi, mutta hedelmä pysyy vahvana koko ajan.
RM
@ Hoptimaal1 month ago
4.4

Tuomas S
@ Pien Shop & Bar2 months ago

4.1
Nyt mentiin kuivempaan ja sitruksisempaan

Wil N
@ Outer Range2 months ago

3.8

Léandre
@ Outer Range2 months ago

3.7
J’ai mal fermé la feetre. lol. J’adore l’humour au pied de la lettre. A deux doigts de mettre les gens en deuil.